Anonyme [1649], LE RETORQVEMENT DV FOVDRE DE IVPINET, CONTRE LVY-MESME : par l’eternelle solidité du veritable Donjon du Droict Naturel Diuin : voire contre toutes les nouuelles furies des Demons meridionaux : & futures irruptions des bestes feroces, à cornes, & autres. "Si Deus pro nobis quis contra nos?" Ad Rom. Ch. 8. "Vir qui errauerit à via doctrinæ, in cœtu gigantium commorabitur". Prou. C. 21. v. 16. "Qui fodit foueam, incidet in eam: & qui dissipat sepem, mordebit eum Coluber." Eccl. 10. v. 8. , français, latinRéférence RIM : M0_3526. Cote locale : C_7_59.
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cette diuine science : dont S. Thomas, mon
Maistre, dans la seconde de sa 2. Ad tertium q. 57.
traitte si pertinemment, sans separer le Droict Naturel
d’auec le Diuin, lors que ce dernier ne contredit
le premier, non plus qu’au present suiet.
Mais en vain tout cecy : car ie suis certain que ta
grosse teste, si bien armée, ne le digerera.

 

Les viandes, grand glouton, qui sont d’elles-mesmes
dures, n’attendent de l’estre lors qu’on les
mange. Et la Cacochimie s’entend aussi bien de
l’indisposition de l’estomach, que de la mauuaise
coction, voire plustost que ton inepte viscere.
Par comparaison, l’esprit qui par le defaut de
de ses organes ne fait bien son operation, se prend
de la sorte : & la chose difficile à conceuoir, est dite
dure : tesmoin la sote response des incredules comme
toy, au suiet de nostre tres-Auguste Mystere,
proposé par le Fils de Dieu à ses Disciples : Durus est
hic sermo, &c.

Il te vaudroit aussi bien entendre la Cacochimie,
& la Bonochimie, que celuy que tu mesprise :
dautant que n’aurois la peine de tant tirer le diable
par la queuë.

Ne dit-on pas gros butor, le fondement d’vne
opinion, & choses semblables, pour le suiet
sur lequel. De plus, n’attribuë-t’on pas
la force, l’authorité, la puissance, & la sagesse
d’vn homme à son bras, dont il ne se peut bien
aider, que par l’vsage de la raison : qui est vne

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Anonyme [1649], LE RETORQVEMENT DV FOVDRE DE IVPINET, CONTRE LVY-MESME : par l’eternelle solidité du veritable Donjon du Droict Naturel Diuin : voire contre toutes les nouuelles furies des Demons meridionaux : & futures irruptions des bestes feroces, à cornes, & autres. "Si Deus pro nobis quis contra nos?" Ad Rom. Ch. 8. "Vir qui errauerit à via doctrinæ, in cœtu gigantium commorabitur". Prou. C. 21. v. 16. "Qui fodit foueam, incidet in eam: & qui dissipat sepem, mordebit eum Coluber." Eccl. 10. v. 8. , français, latinRéférence RIM : M0_3526. Cote locale : C_7_59.