Douet, J. [[s. d.]], LA CONSOLATION DES BONS, ET LA DEFFENSE de leurs Escrits sinceres. CONTRE LES CALOMNIATEVRS. , françaisRéférence RIM : M0_772. Cote locale : B_6_4.
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pource qu’au temps de leur institution, qui
a commencé dans ce Royaume, l’on ne portoit en France
les bonnets carrez qu’ainsi que ces bons Religieux
les portent à present. Ce qui a duré parmy nous jusqu’à
la fin du dernier Siecle, que l’on a commencé à faire les
bonnets carrez à quatre cornes, ou quatre representations
de lumignons, pource qu’ainsi ils ressemblent
mieux son hieroglyfe & ce qu’il signie que s’il n’en auoit
que trois ; que ces deuots Religieux n’ont pourtant voulu
faire, de crainte d’innover & changer quelque chose
de leur premiere institution. Secondement, trois cornes
seulement visibles aux bonnets de ces bons Peres,
leur est fort commode, à cause qu’imitant & suiuant la
vie des Apostres de Iesus-Christ, qui est d’enseigner &
de prescher le sainct Euangile par toute la terre comme
ils font ; il ne leur est besoin que de peu d’esquipage d’vn
facile transport, & qui n’occupe que fort peu de lieu,
comme leurs bonnets, principalement qui se peuuent
ployer & mettre dans la pochette, ou dans vn coffret
auec d’autres hardes sans se gaster, quelques pressez
puissent ils estre mis ; ce qui ne se peut faire des bonnets
quarrez à quatre cornes, sans leur faire faire de faux
plis : lesquels par consequent, afin de les transporter
seuremẽt sans les corrompre, il les faut mettre dans vne
boëtte ou petit coffre sans autres hardes, comme l’on
fait ordinairement. Tiercement, c’est que cette quatriéme
corne, ou representation de lumignon, est ou doit
estre au dedans du bonnet qui n’en a que trois en dehors,
pour desnoter à ceux qui portent de tels bonnets
qu’eux, aussi bien que les autres, ausquels ils doiuent
seruir d’exemple, ne doiuent rien faire que de bien, & de
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Douet, J. [[s. d.]], LA CONSOLATION DES BONS, ET LA DEFFENSE de leurs Escrits sinceres. CONTRE LES CALOMNIATEVRS. , françaisRéférence RIM : M0_772. Cote locale : B_6_4.