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Mazarinade n° C_7_64

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Anonyme [1649], LES EFFETS ADMIRABLES DE LA PROVIDENCE DE DIEV SVR LA VILLE DE PARIS ; OV REFLEXIONS DVN THEOLOGIEN enuoyées à vn sien amy solitaire sur les affaires du temps present. , français, latinRéférence RIM : M0_1199. Cote locale : C_7_64.


prophetizant sur l’vtilité qui deuoit reuenir de la mort
du Fils de Dieu prononça, qu’il estoit expedient qu’il mourut,
afin que toute la nation des Iuïfs ne perit pas. Cet homme-cy
semble tenir vn langage tout differend, & dire en sa maniere,
qu’il est plus expedient que toute la nation. Francoise perisse
plustost qu’il dechoie tant soit peu du feste de sa grandeur :
de maniere, qu’il est bien éloigné du zele du Prophete Ionas,
qui apperceuant vne horrible tempeste, & s’en reconnoissant
l’autheur, consentit d’estre ietté dedans la mer, afin que la
tempeste cessat. Ce Sicilien qui est cause de nos tempestes,
neyeroit tous s’il pouuoit, temoin qu’il y employe vne Riuiere
tant qu’il peut, sans parler de celuy de qui il est secondé
dans ce mesme dessein : Mais nous esperons qu’auec la misericorde
de Dieu nous pourrons dire, que, Desiderium impiorum
peribit. Car ie remarque que quoy que ce Ionas autheur
de nos tempestes, soit maistre de la riuiere, qu’il en occupe
les passages, que ie sache tres-bien que de tout temps
la Seine a esté appelée la mere nourrice de Paris ; neantmoins,
le Seigneur qui est le grand Pere nourricier de tous
les hommes, qui n’abandonne pas les petits des Corbeaux
qui crient à luy, comme dit le Psalmiste, il n’abandonne
point la ville de Paris, ny tant d’ames innocentes & religieuses
qui le reclament iournellement. Et quoy que l’on tienne
Paris inuesty, & qu’on en ferme les passages de tous costez,
neantmoins la main de Dieu qui atteint d’vn bout à l’autre
les ouure en nostre faueur, pour nous faire venir des viures
par des voyes toutes miraculeuses.
 
Et comme autrefois en consideration de ces seruiteurs,
tantost il commandoit à vne pauure veufue de les nourrir,
comme à cette femme Sunamite, à l’égard du Prophete
Elizée, tantost aux Corbeaux, comme au sujet d’vn Elie,
souffrant de la persecution de la part d’vne Reine indignée,
tantost il se sert du Ministere d’vn Ange, enleuant le Prophete
Habacu lors qu’il alloit porter vn disner à ses moissoneurs
& le transportant tout à coup en Babylone dans la fosse aux
lyons, où estoit le Prophete Daniel : Pareillement la prouidence