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Mazarinade n° C_7_58

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Anonyme [1649], LA RVINE DV MAL NOMMÉ, OV LE FOVDROYEMENT DV DONION, FAVSSEMENT APPELLÉ DV Droit naturel Diuin ; auec l’abomination de sa memoire, par l’enorme peché de son deffenseur, qui pour le maintenir injustement, s’est declaré ennemy mortel de Dieu, des Roys, & des peuples. , françaisRéférence RIM : M0_3567. Cote locale : C_7_58.


"/> receuoir son histoire, comme il dit, frauduleusement
pour me couper la gorge. Si vne histoire tranchoit
comme vn rasoir, il auroit quelque raison de
se seruir de ces termes : mais le pauure homme, il
ne sçait là où il en est ny ce qu’il en doit dire. Voyãt
les autres trop forts, sçauoir lesdits passages ; n’est-ce
pas là vne reprise digne de ce grand genie. Les
esquiués sans dire mot, sinon que ne les connoissez
pas. Pour dire & vous les esquiuez sans dire mot,
montrant que vous ne les connoissez pas. Voila
deux pronoms oubliez, qui font toute la grace de
nostre elocution Françoise. Il faut qu’il sçache que
l’elocution est vn chois des paroles ou des vocables
bien choisis, pour exprimer naïfuement & auec
grace, les choses que l’on veut dire, laquelle on
peut embelir de sentences, de figures, de tropes,
de comparaisons, de similitudes, d’epithetes, &
d’autres diuers ornemens de l’eloquence. Aymant
mieux crainte de donner gloire à Dieu, en confondant
ses ennemis, par la reuelation de la verité, passer
pour ignorant, que veritable. S’il disoit crainte
de donner de la gloire à Dieu, seroit beaucoup
mieux s’il me semble, veu que ce de, particule, &
ce la article, y sont tres necessaires, en confondant
ses ennemis par la reuelation de la verité. Il semble
en parlant pour moy contre luy, qu’il se face son
procez luy mesme : car la verité de soy est vne Deésse
si pressente, qu’elle fait parler insensiblement
ses ennemis pour les confondre, ne pouuant agir
contre elle, comme dit fort bien Saint Paul, escriuant